Idol

Sitter i min ensamhet i soffan. Idol är på tv'n. Jag har ingen favorit än, eller Robin är min favvo just nu. Patrik är i stugan och ska fixa lådan till vattenpumpen innan det blir frost ordentligt. Ett barn ligger och sover, ett barn sitter uppe vid datan och det tredje barnet sitter vid datan här nere och har sällskap av två kompisar. Alltså är jag inte helt ensam utan har sällskap av fem barn utspridda i hela huset.
Nu har Uggla intagit Idolscenen. Va kort han va förresten. När man kunde jämföra med alla idoler var han en liten plutt. Eller så är alla andra jättelånga. Hehehe......
I morgon får jag sova länge sen är det innebandy senare på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0