Masterchef

Har ätit middag för inte så länge sen och var mätt när jag gick ifrån bordet. Falukorv och makaroner tillhör väl inte favoriten direkt men man äter det som serveras. Men nu så kurrar det i magen igen. Det är Masterchef USA på tv´n och det ser ju så gott ut. I perioder har jag lite dålig fantasi när det gäller matlagning men i och med att vi hade Linas matkasse några veckor så fick jag lite nya idéer. Många recept passade inte barnen men en del gick hem i alla fall.
Hmmm.....undrar om det finns något gott i kylen :)

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Vi längtar efter makaroner och falukorv.Skåpäter du som din svärfar.....

2011-11-16 @ 23:03:10
Postat av: ingrid kristina

Tog du bort min kommenar...

2011-11-17 @ 05:07:22
Postat av: ingrid kristina

DET GJORDE DU INTE SER JAG NU,DAGS ATT SOVA,GOD NATT

2011-11-17 @ 05:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0