Texas Long Horn

Ledig dag idag betydde inte alls att jag var ledig. Ja visst ledig från jobbet men är man hemma finns det alltid att göra. Igår fick jag ett ryck och började möblera om i vardagsrummet IGEN. Det går ett tag, några år sen måste det förnyas och då menar jag inte att köpa nya möbler utan jag måste flytta runt möblerna lite grann. I samma veva torkade jag golven så jag skulle slippa det idag. Fredag betyder inte bara fredagsmys för mig utan då är det fredagsstäd också. Så på morgonen tog jag tag i golven på resterande ytor. Sen gick jag ut i garaget och hämtade alla ljusstakar och stjärnor. När jag var färdig hade jag tvättat fönstren i vardagsrummet, köket och tvättstugan både på ut och insidan. Sen åkte det upp adventslampor i dom färdiga fönstren. Nya gardiner satte jag också upp.
På kvällen väntades det en överraskning av våra vänner. Det var Freddan och Sabina som gav oss ett restaurangbesök när vi fyllde år i somras och som skulle bli av nu.
Jag hade absolut ingen koll alls på var vi skulle och med mitt kontrollbehov var det lite läskigt men samtidigt spännade. Vi hamnade på Texas Long Horn och där är det så gott. Det var flera år sedan vi var där. Väldigt gott och värt priset men lite dyrt när vi åker alla fem dit.
Patrik och jag vill tacka för en trevlig kväll med er och god mat och dryck till. Bättre kunde det knappast bli :)

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Vilken fin födelsedags present ni fick du och Patrik.

2011-11-27 @ 03:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0