Snölöst

Jaha det var den snön det. Nu har allt smält bort och kvar är det bara svarta tomma gator igen. Trist när det är så mörkt men tyvärr kan vi ju inte bestämma vilket väder det ska vara. Fick jag betämma vädret så skulle jag ha sommar blandat med höst året runt. Sommar för värmen och hösten för dom vackra färgerna. Just nu är det så tröttsamt att gå utanför dörren. Den tredje vargavintern som skulle komma nu är än så länge som bortblåst. Det gör i och för sig ingenting men LIIITE snö kan det faktiskt få komma.
Ikväll har vi haft värsta fotostudion här. Lampor, bakgrunder, reflexskärmar, modeller och så klart en kamera. Nästan hela familjen var involverad och alla var glada och busiga. När jag tittat igenom bilderna kommer några upp här så klart. Om jag slutar tidigt i morgon så kanske jag hinner lägga ut någon bild innan jag sticker iväg och sjunger.
I morgon är det 1:a december. Torsdag och sista jobbdagen för veckan. Sen väntar det en hektisk helg med massa innebandy och jobb och körsång.

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Det kanske blir någon julklapp av kvällens fotografering?

2011-12-01 @ 00:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0