Ledig dag

Idag har jag varit ledig från jobbet. På förmiddagen var jag in till stan för att gå på anställningsintervju. Och mer om det säger jag inte just nu. Jag kan säga så mycket som att det blir aktuellt om ett halvår så jag har lång väntan framför mig.
På eftermiddagen var det dags för Jennifers första besök på tandregleringen. Känns lite jobbigt då hon bara är 9 år men tandläkaren förklarade för mig att det blir bara sämre om vi väntar. Hon har fått sina elva-års-tänder redan. Nu blir hon kallad efter jul och då ska dom sätta igång.
Efter middagen var vi in till stan igen. Snart hittar min Volvo vägen till stan själv. Det blev lite kläder till Robin och Patrik köpte ett par slalompjäxor. Nu är nästan alla redo för fjällen.
Har ju glömt att berätta om lördagen då Linus hade match. Upp tidigt på morgonen och åkte iväg till Tierp för att spela bortamatch. Vi låg under men kämpade oss tillbaka i sista perioden så det stod lika på tavlan men sen gjorde dom andra mål när det bara var 10 sekunder kvar av spelet. Det var väldigt onödigt....... Men Linus gjorde ett mål och det var mycket stiligt. Han var riktigt på topp och var tillsammans med en annan kille i laget dom bästa spelarna på planen.

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Jenkan är en tuff tjej, det kommer att gå bra för henne att ha tandställning nu.Slipper då hon blir tonåring, tror det är jobbigare då.

2011-11-23 @ 17:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0