Studiedag

Jaha så var det tisdag och början på veckan för barnen. Det var studiedag igår så skolorna var stängda. Jenkan var med mormor på jobbet, Linus var med en kompis och Robin tog sikte mot körskolan. Jag var med som stöd och det gick faktiskt ganska bra. Det är en del som saknas innan han får köra och skriva men det närmar sig. Eftermiddagen spenderades framför datan och kvällen i soffan. Sen emellanåt stod ju tvättmaskinen och skrek förstås. Och så ringde jag till min farbror och grattade till barnbarnet. Lilla Wilhelm som föddes i söndagskväll. Önskar nu att jag får i uppdrag att fota den lille. Men man kanske inte kan ringa och tjata nu på en gång, eller??? Nej jag får nog vänta en stund men sen kan jag fråga om dom vill.
Idag ska jag in till stora staden. Först lite jobb att uträtta till Patrik sen en träff med Sabina på stan. Så nu in i duschen sen väcka Robin som har sovmorgon sen vidare mot nya mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0