Mors-dags kalas

På kvällarna har jag inte lust att sitta vid datan så därför släpar jag som oftast efter en dag eller två. Men igår var det i alla fall Mors-dag. Och det firades både här och där. Jag fick ett paket av barnen som jag faktiskt inte öppnat än för jag vill att alla ska vara hemma. Lite fuskigt är det för jag var själv med och önskade vad det skulle vara. På kvällen var vi till mamma och pappa och grillade. Det var himla mysigt att återigen samlas allihopa för en trevlig stund. Jag och Linus hade gjort Daimtårta som vi hade med oss. Och den gillades skarpt.
Tack alla för en trevlig kväll igår och ett lite sent grattis på Morsdag kära mamma. Kram.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack snälla för presenter och en underbar tårta,mums.

2011-06-01 @ 08:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0