Mormor 79 år

Idag fyller min mormor 79 år. Det blev en speciell dag för både henne och alla andra i vår släkt. Det är nämligen idag som vi har haft begravning för morfar. Vi hade våra funderingar över om det kunde vara så bra egentligen. Men för att få ihop det med alla så blev det så här. Och mormor tyckte att det inte gjorde någonting för då fick hon och morfar en gemensam dag. Det har varit en tuff dag för mig och jag har gråtit i timmar men nu är det över och det känns ändå bra på något sätt. Nu måste vi alla gå vidare och minnas dom bra stunderna.

Grattis älskade mormor på födelsedagen. Du var så stark idag och det beundrar jag dig för. Massor med kramar från mig.


Kommentarer
Postat av: Ingrid Kristina

Fina liljekonvaljer.Styrkan finns när man är som störst behov av den heller hur?

2011-06-01 @ 23:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0