Guldkväll

Sitter och försöker minnas alla detaljer av igår kväll. Vi hade det en kul kväll och början på natt på Birger Jarl för att fira guldkillarna i Storvreta IBK som tog med sig SM-guldet hem för andra året i rad. Vem som helst fick komma så vi tog tillfället i akt och köpte biljetter, jag, Patrik, Sabina och Freddan. Med nyinköpte skor och humöret på topp åkte vi till stan. Vi var lite tidiga så vi stannade till vid Svandammen för att studera änderna ett tag. Bland dom första steg vi in på BJ som skulle göra vår kväll så bra. Vi fick en fördrink som inte var alldeles för tokig annars brukar dom där smaka hemskt. Jag hälsade på lite nya människor och fick en kontakt som jag är väldigt glad över. Efter en stund var det dags att inta långborden och så klart hamnade vi längst fram vi scenen. Men det var ju perfekt för då hade jag bra utsikt. Det hölls en del tal och en del filmer från finalen visades. Maten var jättegod och det var en grillbuffé med sallad och goda såser. Kameran var inte med men det togs en del kort i alla fall. Efter maten börjad det strömma in vanligt folk som inte hade varit där på vip-kvällen. På bussen hem var jag mycket nöjd och glad och kunde somna med ett smile på läpparna.
Än så länge är det lungt här hemma. Patrik är uppe i Tierp och kollar in nya racebanan, Robin sover, Linus är på väg hem från en kompis och Jennifer är med mormor och morfar i husbilen på utflykt. Snart ger jag mig av till affären för att köpa hem lite färska frallor till frukost och sen tar vi tag i dagen som kanske består i lite utearbete. Får se vad jag orkar och vad jag har lust med.



         


Kommentarer
Postat av: Sabina

Var är den jätte stora bilden på min favorit då??

2011-05-07 @ 22:01:24
Postat av: mormor och morfar

Vi får tacka för lånet av lilla sessan.

2011-05-08 @ 17:50:45
Postat av: mormor och morfar

vi får tacka för lånet av lilla sessan.

2011-05-08 @ 17:51:48
Postat av: josefine

Ray Ban solglasögon till salu. Helt nya med tags och klistermärken.. Köp sommaren snyggaste solglasögon till ett riktigt fyndpris. Vid snabb affär släpper jag dom för 500 kronor! http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

2011-05-08 @ 18:07:06
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: mormor och morfar

tack för lånet av lilla sessan.

2011-05-08 @ 18:30:48
Postat av: Veronica

Jadu Sabina, den var så himla suddig när jag tog upp den i stor storlek men visst kan jag publicera den :) hehehe. Jag får väl försöka trolla lite så kanske den blir liiiiite bättre.

2011-05-08 @ 20:38:01
URL: http://Veronicazander.se
Postat av: Patrik

Vilken kväll det var. Mycket kul.

2011-05-09 @ 09:10:43
URL: http://www.snatra.com
Postat av: Sabina

Det gör inget om bilden är suddig...jag vet ju vad den föreställer;-)Vill ha alla bilder:-D

2011-05-09 @ 11:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0