Första doppet

Idag har jag haft mamma på besök. Vi gick igenom mina gardiner och hon hjälpte mig att ta beslutet vad som skulle kastas och vad som skulle säljas på loppis och vad jag skulle ha kvar i garderoben. Det är himla jobbigt att kasta något men har det legat i graderoben i flera år och det inte blivit använt så är det ingen mening att ha kvar. Sen är det ju så att jag har en del som ska sys också och det går ju lite sakta. Om jag är riktigt busig skickar jag över dom osydda gardinerna så kanske mamma fixar dom. Tack så mycket för hjälpen mamma. Datarummet är nu nästan klart. Och det blir så fint.
På eftermiddagen kom Linus hem från skolan med tre kompisar och ville bada. Det är hela 20 grader i vattnet. Så det var inga problem för dom att hoppa i. Det är 25 grader på altanen men det blåser så dom får vara i vattnet för att hålla sig varma.



Kommentarer
Postat av: mamma

ja det var fina gardiner som skulle sys så kom med dom du dom passar nog här!

2011-05-20 @ 00:52:47
Postat av: Veronica

Nääää mamma. Men om du syr kan du få låna dom någon gång. <3

2011-05-20 @ 21:21:06
URL: http://Veronicazander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0