Cirkus

Och så kom dagen som vi i kören har kämpat och övat för hela vårterminen. Det var dags att åka till huvudstaden och inta Cirkus tillsammans med Caroline, Heinz, bandet och så klart Martin Stenmark. Vi kom dit i god tid för att hinna med en snabblunch i form av korv och bröd utanför Skansenentrén. När det närmade sig gick vi mot ingången. Vi i kören fick komma in bakvägen så man kände sig lite viktig kan jag säga. Upp på scenen och hitta sin stämma och sen var det time för att börja uppsjungningen. Det blev en snabb uppvärmning och sen började musiken och då var det bara att skärpa till sig och sjunga för full hals. När vi gjort några låtar uppenbara sig Martin med sin stämma och då var det vi som skulle köra bakom honom. Två låtar blev det med Martin, Jag Blundar och Sjumilakliv. Sen sjöng Caroline Snälla, Snälla . Sista låten vi skulle sjunga var We Will Rock You. Då fick vi sällskap av Tina Leijonberg som precis avslutat musikalen med samma namn på just Cirkus så det var jätttekul. Patrik fick leka fotograf och filmare och det skötte han superbra.



    

    

         


Kommentarer
Postat av: mamma

Ni var jätteduktig och det var jättekul, tack för att jag fick åka med.

2011-05-16 @ 06:45:09
Postat av: Lisa

Jag längtar tillbaka. Tack för roligt klipp.

2011-05-16 @ 22:01:54
Postat av: Sandra

Gud vad roligt att se!

Jag syns på flera av dina bilder :) Har du lust att dela med dig av bilderna på mail så vore jag jätteglad.. Hade dessvärre ingen som fotade...



Det var ju så grymt roligt!



Kram från Sandra i bruna/guld-stämman

2011-05-17 @ 10:07:58
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Marianne

Ja, vad kul att se.

Fick länken till din blogg av min dotter Sandra här ovanför. Vilka fina bilder och jag syns på någon av dem.

Som Sandra skrev så hade vi tyvärr ingen som fotade i publiken.

Hälsningar Marianne guld/brunastämman

2011-05-17 @ 10:29:01
URL: http://marianneekwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0