Snöar igen

Nej vet ni vad.......det har varit början på vår ett tag nu men vad händer??? Jo nästan hela dagen har det snöat. Inte så roligt tycker jag. Det bästa är väl att det försvinner lika fort som det kommer men det blir ju blött på vägarna igen nu när det började att torka upp.
Tog i alla fall svarta faran och styrde den över skogen och tiggde till mig en kopp te hos Sabina. Det blev en kortis för hon skulle iväg och jobba och jag skulle vidare in till stan. Först hade jag baklucke leverans och sen var det handling på Kvantum. Var också förbi och köpte syrsor till husdjuren.
Eftermiddagen har varit lugn. Plockat lite och försökt sätta ihop en ministudio. Plus en massa läxläsning med barnen. I morgon blir det stadsvandring och på kvällen åker vi till Fyrishov för att heja fram Storvreta ett steg närmare finalen.


Kommentarer
Postat av: mormor

ska prinsessan på kalas när hon är så fin?

2011-03-31 @ 06:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0