Karin 90 år

Igår var vi iväg till Stockholm för att fira vår äldsta släkting. Karin som fyllde hela 90 år. Det var kul att komma dit på kalas men det blev lite väl sent. Alla har varit lite trötta idag. Vi blev bjudna på god mat och efter det fick vi fika med kakor och tårta.



Idag skjutsade jag som vanligt in Robin till praon. Sen fick Kvantum ett besök av mig. När jag klev ut till bilen började det hagla inne i stan. Det blåste så det for pinnar och dyligt över vägarna. Halsen vill inte ge med sig så till mitt förtret ska jag stanna hemma från kören ikväll. Jag tror att det bara hänt en gång förut och det var när jag krockade med bilen. Men det är bättre att bli helt bra och lägga all krut nästa torsdag i stället. Kvällen kommer jag i stället att ägna mig åt att gå igenom bilderna som jag tog igår. Jag ska göra iordning ett album som jag kan skicka ner till Stockolm för att Karin ska kunna titta i och minnas sin 90-årsdag.

Kommentarer
Postat av: Ingrid Kristina

Tack för att du tog så många fina bilder på Karin.Stolt att mina barn och barnbarn var där när hennes enda barnbarn inte hade tid att komma utan måste plugga.

2011-03-24 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0