Soliga onsdag

Jaha och så sitter man ensam när alla har traskat iväg til sina respektive dagsysslor. Det är onsdag idag vilket gör att vi är mitt i veckan. Igår när jag var med Robin in till tandregleringen var jag säker på att det var måndag. Så kan det va. När jag ändå var till stan igår skulle jag köpa syrsor till ödlorna men tror ni jag kom ihåg det då. Nej, alltså får jag åka in idag med. Men det gör inget för jag behöver fylla på kylen också. Vi skulle få en Linas matkasse nu i måndags men vi har pausat den ett tag. Får se när vi sätter igång det igen. Ok vad bjuder denna dag på mer då? Ja inte så mycket lite tvätta och städa kanske. Dom sysslorna tar aldrig slut. Men egentligen är jag ju dum om jag inte tar paus jag med och ger mig ut på en kamerarunda. Det är ju så fint ute nu med solen som skiner och blå himmel. Men först ska jag in i duschen och sen ska jag åka och bjuda Patrik och Mattias på frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0