Solfilm

Igår var det sista matchen för säsongen. Det var hemma mot Gottsunda. Sist vi spelade mot dom så vann vi men det kan man inte räkna med att göra igen. Har ju märkt att det kan vara helt tvärtom ibland. Men det var en storseger som vi fick avsluta det här året med. Så skönt för killarna och alla föräldrar som var närvarande. Jag kan ju säga som så att det ska vara ganska mycket till om vi inte skulle gå på en match. Linus gjorde ingen mål men en assist fick han till.
På kvällen kände jag mig lite krasslig så jag gick och la mig innan jag hunnit titta klart på Körslaget. Det är inte likt mig att inte orka titta på ett musikprogram. Speciellt om det gäller körtävling. Men nu blev det så och jag spelade in det som var kvar. Sen har jag sovit oroligt och vaknat flera gånger. När jag sen vakande i morse så hade jag världens huvudvärk och en klump i halsen. Det var länge sen jag var sjuk och jag hoppas det inte blir mer än så här. Sist jag var sjuk var jag inte sjuk utan kände mig allmänt trött i ett par dagar sen var det över.
Eftersom jag kände mig hängig så satte jag grabbarna på att tvätta min bil. Jag fick muta dom med en slant men det var det värt. Dom fejade och stod i och sen hjälpte jag till att torka bilen torr. Så nu glänser den svart och fin igen.
Lite ledsen var jag för just idag hade vi bestämt att min bror med familj skulle komma på besök. Han hade planerat att sätta solfilm på sin bil och så skulle familjen komma senare och äta middag här. Nu ringde jag i morse och sa ifrån till övriga familjen. Jag vill ju kunna vara ett bra sällskap och orka leka med barnen. Fredrik kom i alla fall och började med sin bil i garaget. Det gick ganska fort med hans bil och gissa vad??? Dom körde in min bil i garaget för att börja med den. Så nu har jag fått solfilm monterad på min bil. Bara dom tre rutorna längst bak vid bakluckan. Vi har inte bestämt om vi ska ha på bakdörrarna ockå. Vi väntar och så får jag känna hur det känns. Det blev så himla fint. Jag ska ta bild på bilen när jag kört ut den ur garaget och visa hur det blev men än så länge har jag bara på monteringen.
Tack, tack, tack Fredrik och Patrik för jobbet ni gjorde idag.



    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0