Slaskigt

Oj vad det har varit slaskigt väder idag. Det har blåst och emellanåt har det snöat också. Och det vill jag absolut inte ha. Nej vet ni vad nu snöar det igen. Ska jag bli tokig eller??? Min nya fina bil blir smutsig. Det går ju inte att köra förbi alla pölar heller för dom är ju ca tusen stycken. Om man får tro vädret så ska det bli fint i helgen men vi får väl se.
Idag är det i alla fall torsdag och det är kör ikväll igen. Nu är äntligen Lisa frisk så jag får sällskap in till stan. Det är så tråkigt att sitta och åka bil själv fram och tillbaka. Jag undrar när fröken Caroline ska avslöja vilka låtar vi ska sjunga med Martin Stenmarck längre fram i vår. Börjar bli dags att träna på dom nu.
När jag sitter och tittar tillbaka så märker jag att jag varit snål med bilder så det ska jag försöka ändra på. Idag kommer en bild på Wilma från när jag var där förra veckan och hälsade på. Hon visade alla sina tänder för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0