Nu fram mot helgen

Fredagen är snart slut. Nu väntar två helgdagar med mys med familjen. I veckan har det hänt en del. Jag har hunnit med att umgås med Sabina och så har det varit mycket rännande till stan för diverse göromål. Nästa vecka kommer det också att hända en del grejer men det tar vi då. Med andra ord kan jag säga att det rusat på och jag har inte haft trist en sekund.
I morgon är det innebandy på förmiddagen sen tar vi och åker upp till stugan för att titta till så allt är ok. Förhoppningsvis är grannarna där så vi kan umgås lite. Jag vill verkligen ha sommar nu så vi kan lägga i båten och fiska lite. Den här sommaren kommer att bli mycket lugnare då vi i stort sett är klara med bytet av panelen. Just det vi har ju så smått planerat att bygga ett altandäck så det kanske vi ska göra.
Vill även passa på att gratta Ebba som fyller 8 år idag. Grattis, grattis vi kommer en dag längre fram för att fira dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0