Lowepro

Jaha så var det torsdag igen då. Har flängt runt på stan idag på förmiddagen för att hitta den perfekta fotoväskan. Jag har en JÄTTESTOR rygga som väger minst 100 kilo när den är tom. Tänk då när jag ska packa i två kameror med tillhörande objektiv och så tar vi den externa blixten och så laddare och kablar på det. Ja då förstår ni att det blir ingen lätt pjäs heller. När den är full och man ploppar upp den på ryggen känns det som att man ska gå av. Det går väl bra om man ska ta den ut till bilen för att tex åka upp till stugan men inte att gå runt på stan med. Och så har vi den lilla väskan. I den får jag plats med en kamera och möjligtvis plånboken. Så igår när vi skulle till Fyrishov på innebandy så var jag tvungen att ta två väskor för att få plats med det extra objektivet. Det är ju ett världsproblem tycker jag. Jaja i alla fall så hittade jag den ultimata väskan som jag bara måste ha. Ganska smidig och ändå tillräckligt stor för mina önskemål. Ok vad är problemet då??? Priset...... 1090 kronor på Media Markt. Inte vad jag ville veta precis. Hem och titta på eBay och där var den. Samma lika som i stan här i lilla Sverige. Men här var priset 300 kronor. Free shipping dessutom. Men inte till Sverige. Som tur är så har vi vår kompis som åker om en vecka till staterna och då har han lovat att ta hem väskan till mig. Tack snälla för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0