Buspojken

Idag är det lördag och jag har varit vaken sen strax efter sex. Solen skiner och det är 3 minusgrader ute. Det ser himla skönt ut ute. Ja just det jag vet ju att det är härligt ute för jag har redan varit ute på långpromenad. Historien började igår. Var till stan på förmiddagen föra att klara av diverse saker och sen bar det av till Patrik för att göra dom sällskap över lunchen. När det var dags att häma Jenkan så åkte jag iväg och hämtade för att sen återvända till gubbarna. Till middag kom vi överens att vi skulle åka in och äta kinabuffé. Jag som i min vanliga ordning blev mätt på sushi. Innan vi åkte in var vi över och hämtade Robin som har varit med pappa på hans jobb och praoat. Mamma hade ramlat vid promenaden med Rex och hade ont i revbenen så jag skickade henne upp till akuten. Men dom hade köpt biobiljetter så dom tittade på den först. När vår middag var klar så hämtade vi Rex för på akuten kan man få sitta några timmar. Det gick väl bra medan vi var vakna men när alla hade krypit i säng så höll han sig lugn några minuter. Jag har vaknat av och till genom hela natten och trott att det var en varg vi hade inne. Lille stackaren har väl saknat sin husse och matte så han har ylat sig igenom hela natten kan man säga. Nu medan jag sitter här vid köksbordet har han lagt sig och är hur lugn som helst. Han är väl också trött kan jag tänka mig.
Nu ska jag väcka övriga familjen sen åker vi på säsongens sista innebandymatch. Hemma i grottan mot Gotttsunda.




Modell: Älskade dotter.
Fotograf: Jag


Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Vi får be om ursäkt för vår lilla buse.

2011-03-19 @ 09:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0