Ännu mer kalas

Idag var det dags igen för en innebandymatch. Upp ganska tidigt och sen in till Allianshallen för att spela mot Saga. Just nu ligger dom etta i serien. Saga-killarna spelade väldigt fult och dom drog på sig flera utvisningar. Våra killar kämpade som tusan men det blev förlust med 5-3. Det var ett bra resultat med tanke på att dom andra leder serien och den senaste matchen mot dom blev det 5-2 så vi hade bättrat oss.
Efter det var det hem och vila en stund för att sedan åka och gratta Jonathan som fyllde 5 år tidigare i veckan. Himla mycket folk var det där. Vi blev kvar en stund innan vi raskade vidare hem för middag. När den var avklarad så var det dags för nästa kalas. Nu var det Ebbas tur som fyllde för en dryg vecka sen. Jag hade köpt en pyssellåda som Jenkan tyckte verkade kul så jag får nog inhandla en sån till henne med. Det var 6 stycken småaskar som man skulle dekorera med glitterlim och paljetter. Hon är pysslig lika mig. Hoppas Ebba också får glädje av dom.
Nu ska jag fortsätta titta på Bröllopsfotografen sen blir det sängen och i morgon väntar ett lunchmöte. Vi får se vad det ger för något.

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till på mötet jag håller tummarna.

2011-03-14 @ 01:13:07
Postat av: ingrid kristina

Om mamma håller tummarna så gör jag det också.

2011-03-14 @ 11:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0