Ändrade planer

Idag var det fint väder igen. Lite kallt på morgonkvisten (-7°) men annars har det varit fint. Det stod mycket på schemat. Först fick frisören ett besök sen var jag dit och dit för att till sist möta upp Sabina på stan. Där bytte jag mina skor och sen hittade jag en vårjacka som jag är supernöjd över. Just en sån som jag tittat efter och det bästa var att dom hade 30% på allt i butiken vilket gjorde att jackan var mycket billigare än jag räknat med.
Och så mitt i alltihopa när jag planerade kvällen som bäst med att åka till Fyrishov får jag ett sms. Det var från Karin som ville ha hjälp vid en familjefotografering ikväll. På Steninge slott. Har aldrig varit där så det blir superkul.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag vet inte riktigt .. men dom ämnen vi har haft honom är i svenska & i matte .. tror jag .. annars va det So, kommer inte ihåg, rolig är han iallafall!



ja gör det ni :D sägs att han är duktig på innebandy? hmm ..



jag praoar på ofvandahls (stavning), om du vet vart det ligger & va detär? xD

hahahha.

ska jag göra, hälsa alla där hemma! :)

2011-03-30 @ 21:32:55
URL: http://eempiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0