1 dag kvar

Sitter och försöker komma på vad jag ska hitta på idag då. Igår var jag nere hos Patrik och skurade golv och städade lite överallt. Så himla smutsigt var det där men nu har dom rent och fint ett tag igen. Jag ska ta hand om tvättmaskinen som jag fyllde i morse och sen kanske den får jobba ett tag till. Jag skulle behöva in till Plantagen för att köpa blommor till köksfönstret för dom tog jag bort igår och ställde på bänken i hallen. Så nu gapar fönstret i köket tomt. Ser lite konstigt ut faktiskt. Jaja men det hinner jag väl med nästa gång jag åker till stan. Jag kanske åker ner till Patrik idag med, han har ingen matlåda för vi åt lax igår och det vill han inte ha dagen efter. Eller vi och vi det var bara jag, Robin och Jenkan som åt hemma. Patrik och Linus hade blivit inbjudna till Upplands Motor för att titta på Storvreta-Pixbo matchen på storbildstv och då fick dom mat där. Vi var oxå bjudna men det skulle bli så sent för Jenkan så vi valde att vara hemma i stället. Det var en del killar från Linus lag som också var där och när dom hade sett två perioder så var dom lite less så alla barnen började leka kurragömma bland alla nya Volvobilar som stod uppställda i hallen.
Hur var det nu igen om att springa och leka bland bilarna??? Hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0