-12 grader

Idag när vi vaknade blev det en chock att titta på termometern igen. -12 grader. Det är ju inte klokt. Igår var det varmt och idag kallt som fasiken. Jag har varit lite sur över det skitiga vädret. Har redan hunnit med att tvätta bilen en gång sen jag fick hem den för 6 dagar sen men vad hjälpte det när det har varit blött på vägarna. Men det kan jag ta känner jag bara jag slipper minusgrader och kan börja se fram emot våren. Solen är framme idag i alla fall och det känns bra.
I morse skjutsade jag iväg Robin för andra dagen på praon. Han får vara med morfar och hjälpa till att bygga lastbilsflak. Det var en trött grabb som kom hem igår men det hade gått bra. När vi åkte i morse var matlådan fylld och sen var det packning för en natt hos mormor och morfar.
Skäms redan för jag utlovade mera bilder men eftersom jag inte sitter hemma och inte har kameran med mig så får det här inlägget vara utan bild. Har några fina bilder som kommer upp snart.

Kommentarer
Postat av: mormor

jag är jätteglad att stora pojken vill sova över här

tänk att han är så gammal att han går på prao.

2011-03-15 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0