Halsband

Helt plötsligt kommer det ett gäng nya beställningar på namnhalsband eller ett hänge. Det är jättekul att göra men dom där spontana tillfällena kommer allt mer sällan. Därför är det extra kul att få sätta sig ner med en beställning. I och med det har jag gjort nya beställningar på brickor som jag stansar. Dom har bytt ut dom tidigare mot jättemycket finare brickor av alla de slag. Glatt överraskad blev jag i alla fall. Satt igår och pysslade lite innan sängen och jag blev så glad över resultatet. Än sitter takterna i :)


Kommentarer
Postat av: mamma

jättefint



2011-06-29 @ 22:07:39
Postat av: Anonym

Vill ha! Superfint Veronica!!

/Carina numera Adriansson

2011-06-29 @ 23:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0