Altanbygge

Söndag morgon och alla sov väldigt länge. När jag slog upp ögonen var klockan över tio. Så skönt att sova länge ibland. Det resulterade i att frukosten blev sen men vad gör det när man är ledig. Lite pyssel och iordningställande för hemfärd och en tur med kameran på dom stora ägorna :). Jennifer har lärt sig att köra trädgårdstraktorn så hon kör runt på området varv efter varv. Hon tog med mig på en tur och det gick riktigt bra. Till midsommar får vi väl löva kärran och köra taxi mellan husen och festplatsen.
Vi har också börjat förbereda för altanbygge. Det har lagts fiberduk och skottats grus. Veckan efter midsommar kommer det ett lass virke.



    


Min fina Lavendel som jag har vid stugan.


Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

det blir snickring efter midsommar alltså

2011-06-19 @ 23:19:22
Postat av: mamma och pappa

det blir snickring efter midsommar alltså

2011-06-19 @ 23:19:48
Postat av: Patrik

Ja då ska det bli bygga av.

2011-06-21 @ 13:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0