Hemma ett par dagar

Hade en enorm hemlängtan i helgen så jag packade ihop oss idag och åkte hem. Jag hade en himla massa tvätt med mig så det var behövligt att få undan lite. Vi kom hem på eftermiddagen och nu har jag just stoppat in den 4:e maskinen. Så man kan säga att det var en del och jag är inte färdig på långa vägar. Eller nu tog jag i lite men i alla fall. Jag har inte varit hemma på två och en halv vecka så det var ganska skönt att kliva innanför dörren.
När jag ändå är hemma ska jag ta tag i alla bilder från bröllopsfotograferingen som ska läggas över på ett minne så det kan skickas till paret. Jag har som mål att försöka göra det under morgondagen så vi kan åka tillbaka till stugan igen. Det ska vara färdigt innan jag börjar jobba igen så jag slipper ha det jobbet hängande över mig. Dom bästa och finaste bilderna har dom redan fått i boken men det är en del bilder kvar på gästerna och från provfotograferingen och så klart ännu mer från porträttfotograferingen. Men innan vi åker upp ska det göras en familjefotografering också. På onsdag om det är fint väder ska det ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0