Fotografering

I början på veckan var jag hem en sväng. Jag hade helt enkelt hemlängtan så det var det enda rätta. När jag ändå var hemma så hade jag en familjefotografering som skulle göras. Vi passade på en fin dag då jag tog mitt pick och pack och rullade ut på landet. Riktigt ut på landet åkte jag, på smala grusvägar och förbi bondgårdar. Till slut hamnade jag hemma hos en mysig familj. Jag har träffat dom förut så vi är absolut inte främlingar för varandra. Snarare är det så att vi träffas minst en gång i veckan på vinterhalvåret. Det är ju så att deras äldsta spelar innebandy med vår Linus. Jag hade några roliga timmar ute på deras gård och fick ihop ett gäng bra bilder. Vet inte om jag får visa bilderna här så det får bli en lite halvanonym bild som jag ändå måste bjuda på.
Tack Sofia med familj för att jag fick komma och hälsa på er och tack för gott fika.


Tre syskon ute på vandring :)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0