Epson

Ska det behöva vara så in i helvete jävla svårt att installera en skrivarjävel. Så där ja, nu har jag svurit klart för den här månaden.
Bad Patrik ta upp skrivaren till stugan för att jag skulle kunna skriva ut lite bilder från sommarfesten och sätta upp på anslagstavlan till klubbstugan. Sen har jag några tomma ramar som behöver få ett innehåll. Men så lätt var det inte. Hade jag köpt en enkel skrivare så hade jag bara kunnat sätta i sladden i datan och så hade det fungerat. Eftersom jag håller på mycket med foto så ville jag ha en skaplig skrivare för att kunna skriva ut bilder själv och inte bara skicka efter på ett labb. Skrivaren måste installeras på varje data den ska användas på och det är det jag har försökt med hela dagen. Hemma har jag gjort det så varför fungerar det inte nuuuuuuuuuuu. Så där ja lugn nu!!! Nu får jag vackert vänta till Patrik kommer för annars åker väl skrivaren ut genom fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0