Bröllopsboken

Igår släppte jag iväg boken som jag gjort av bröllopsbilderna som jag var iväg och fotade för några veckor sedan. Det var så svårt att välja ut bilderna till boken för jag tyckte det var många som var jättefina. Nu är den i alla fall levererad och att döma av uttrycken på paret så var dom mycket nöjda. Vilket gör mig ännu mer nöjd. Har fått tillåtelse att visa några bilder till här och gör det med nöje.
Men vänta lite nu, hur ska jag kunna välja ut NÅGRA bilder att lägga upp här när jag hade svårt att välja ut ganska många till boken!!! Jaja titta och njut, för det gör jag.




















Kommentarer
Postat av: Sabina

Så himla fina...förstår att du hade svårt att välja bara några;-)Har sagt det förr men säger det igen-Du är bäst!!

2011-07-06 @ 10:01:05
Postat av: Carina

Så fina och så nöjda är vi! Fick nöjda komentarer av mina döttrar och DET vill inte säga lite av sådana kritiker!

Må bäst!

Kram Herr och fru Adrianssson!

2011-07-06 @ 22:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0