Isgata

Inne i värmen efter en halkig promenad. Idag har jag tillbringat dagen inne framför datan. Satte in en stek i ugnen som skötte sig själv. Tog tag i lite bilder som jag lovat och dom ser ni i inlägget före det här. Patrik var ut i garaget efter maten och tittade till Saaben inför besiktningen på onsdag. Bytte några lampor och spände handbromsen. Tack snälla. När det var fixat tog vi oss ut på en promenad i halkan. Det gick ganska bra förutom att Jenkan ville ha mina stavar men där gick hon bet. Nästa gång vi går ut får hon ta sina skidstavar om hon vill ha stavar att gå med. Det är en plusgrad ute men det blåser och viner runt öronen. Tur att jag kunde dra ner mössan ordentligt. Nu kan jag med gott samvete sitta i soffan framför tv´n ikväll och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0