Fyllda pannkakor

Jag har totalt glömt bort att fira bloggen som fyllde två år i tisdags. Jag är glad att den finns och hoppas några till tycker det. Nog om detta.
Uppe med tuppen i morse och gjorde sällskap med Patrik till jobbet, men först lämnade vi barnen i skolan. Vi har bara en bil nu igen så jag följer med på morgonen och hämtar honom på eftermiddagen. Struligt värre men vi kanske får ordning på den andra bilen snart förhoppningsvis.
Sen var det till att åka hem och göra mig i ordning för en runda på stan med Sabina. Lika trevligt som vanligt. Mycket att prata om och så fick jag med mig några kassar hem med bland annat byxor till Linus och lite pyssel som Jenkan och jag hållt på med i eftermiddag.
Sen ringde mamma och bjöd på mat. Fyllda pannkakor som jag aldrig gjort men det är ju hur gott som helst. Det tyckte dom andra också så nu blir det att steka pannkakor och fylla dom någon dag. Det är ju så lätt att göra också. Längsta tiden är väl att steka dom rackarna först. Tack snälla mamma för maten. Ja ok pappa också så klart. Kramisar.
I morgon väntar en ny runda till stan den här gången för att handla mat. Inte roligt men det måste göras.

Kommentarer
Postat av: ingrid kristina

Kommer gärna hem till er och testar om de är goda, säg bara till..

2011-01-14 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0