Bad Romance

Livet leker och jag är nöjd och glad. Sitter och tittar på några filmer från i söndags när vi var på Gränby och sjöng. Såååååååå himla roligt men det har jag tjatat om ett tag nu så alla vet väl att jag bara älskar detta. Ikväll är det gratis-prova-på men det ska jag inte gå på. Den riktiga starten börjar om en vecka och då blir mina torsdagkvällar uppbokade igen med körsång. Och terminens gästartist är Martin Stenmarck så kul. Är så nyfiken vilka låtar vi ska sjunga med honom. Det finns ju en del guldkorn att plocka av. I vår blir det inget Berwald för oss utan vi ska sjunga på HOVET fatta hur stort det är. Som Caroline sa senast.....-Globen nästa. Jaja vi får väl se men otroligt kul ar det i alla fall.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0