Trasig bil

Hemma igen och väntar på att kaffet ska bli färdigt. Tänkte ta mig en kopp innan jag ska hämta på skolan. Jag har varit i stan och kört bildelar från ena stället till det andra. Patrik hade beställt gummipackningar så jag var och hämtade dom på ett ställe och sen till verkstaden som ska laga toppen för att lämna dessa. Snart så hoppas jag att vi har en hel bil igen. Om det inte är något mer trassel förstås.
Jaha och så var det torsdag också. Veckorna bara rullar på. Det har nästan varit vårvärme ute men jag är mycket väl medveten om att det kan snöa i två månader till. Men vi får väl hoppas att det inte blir så. Nu har också kören börjat igen efter juluppehållet så det åker jag iväg på ikväll. Nya låtar den ena svårare än den andra. Men kul är det och sen kan vi se fram emot konserten på Hovet i vår. Med Martin Stenmarck.
Ja just det......det blev en sväng både till Lindex och KappAhl oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0