Trååååkigt

Jag fattar inte, hur tråkigt kan det vara på en måndag egentligen? Jo det ska jag tala om......det kan vara JÄTTETRÅKIGT. Hela helgen har man varit med familjen och så plötsligt när måndagen kommer är alla som bortblåsta. Barnen är i skolan och mannen är på jobbet. Ingen hemma som vill prata eller ta en fika. Och varje måndag ser likadan ut. Jag vill inte vara hemma själv. Jag vill ha familjen omkring mig.
Det går bra med annat fikasällskap oxå men jag vill inte ringa och fråga hela tiden. Andra får gärna ringa till mig också. Eller bara komma förbi.
Jaha och tvättstugan då??? Jo tack den ser bra ut. Som vanligt med andra ord och minst några tvättar som måste tvättas. Ska kanske gå och kasta in en maskin. Men sen då när jag har dom där 94 minuterna när jag väntar på att den ska bli färdig. Då är rumpan tillbaka i soffan med datan i knä. Men håll med om att man måste få ha såna dagar också. När man inte gör ett förbaskade dugg. Och måndagen är en sån dag för mig. Men den är så tråkig i alla fall.
Jaha och mina kameror som ligger så fint i väskan då??? Jo dom ligger väldigt bra där just nu. Vill så mycket men kommer mig inte för. Borde verkligen ta mig ut på fältet för jag blir ju inte heller duktigare av att sitta hemma och titta på dom båda skönheterna som jag har. Hoppas på en gravidfotografering snart. Vi får väl se. Jag har i alla fall lagt ut en krok.
Det var min tråkiga måndag det. Men i morgon är det tisdag och då händer det grejer vill jag lova.

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0