Tacobuffé

Upp i ottan för att hjälpa barnen att komma iväg till skolan och Patrik till jobbet. När alla hade åkt iväg var jag snabb in i duschen och sen bestämde jag träff med mamma i stan. Det var lite som saknades till middagen ikväll så jag tog beslutet att åka till stan i stället för att handla här på byn. Det går väl an att handla här när det bara är några saker som ska hem till kylen. Men nu var det en del så det fick bli stan. När jag sen kom hem och allt låg i kylen så åkte damsugaren fram. Skura struntade jag i men jag gick loss med damtrasan i vardagsrummet. Det är så härligt att få helgfint. Sen satt Jenkan och jag med ett runt pussel som hon fått av min mormor. 500 bitar är det så det var ingen lek att få till en början. Men nu har vi en hel ring så nu är det bara resten kvar.
Efter det var det tid att börja hacka grönsaker till kvällens tacobuffé. Vi hade finfrämmande till middagen. Det var gamla grannarna som kom över på besök. Riktigt trevligt var det så jag är mycket nöjd med kvällen.
Nu har jag ägnat en stund åt scraping men ska strax krypa ner i säng för imorgon förmiddag är det åter en innebandymatch som står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack snälla ni för en super trevlig kväll(som alltid)...det gör vi om snart!!!

2011-02-19 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0