Nystylad

Idag är det fint väder igen. Man kan ju undra om det ska hålla på så här varannan dag mulet och varannan dag solsken. Inte mig emot bara det inte kommer mer snö. Har idag tillbringat två timmar inne hos frisören så nu har jag både fått av lite slitna toppar och fått ny fräsch färg i håret. Det är det bästa jag vet att få komma till underbara Helén och bli ompysslad lite. Man är alltid lite extra lycklig när man går därifrån och ser oförskämt piffig ut. Efter frissan var Robin och jag ner till körskolan och hämtade böckerna till moppe-kortet. Två dagar på sportlovet är bokade för skola. Sen får han vänta till det blir isfritt innan dom börjar med körlektionerna. Mammas lilla pojke är stor och om ett år får han börja övningsköra för bil. Jisses.
Kvällen kommer att tillbringas på killarnas skola. Dom är lediga nu på dagen och har öppet hus ikväll. Ska strax åka och hämta Jenkan och sen åker vi till Patrik som behöver bilen på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0