Let´s dance

Fredag igen och snart slut på ännu en vecka. Nu är det bara helgen kvar sen är det skola igen för barnen. Det innebär ingen mer sovmorgon men det är ok. Idag har jag varit till stan igen. Är det inte leverans av bildelar så är det inköp till Patriks jobb. Jag var klar lagom till lunchen så jag tog med mig kebab ut. Innan middagen var det tid för lite vila i soffan. Så skönt att krypa ner under filten och huvudet på kudden en stund. Men ingen rast ingen ro. Middagen skulle göras och som oftast på fredagar bestod den av tacos. Efter maten åkte hela familjen till stan och vi började på Ö&B. Sen var det besök på Media Markt. Två filmer blev inhandlade. Let´s dance har precis slutat så nu ska vi titta på film innan vi kryper ner i säng. Och i morgon tar vi sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0