En helt vanlig tråkig dag

Ok jag har haft en tråkig tisdag. Konstigt för det brukar ju vara måndag som är min värsta dag. Kanske var det för att jag hade ett uppdrag igår som tog upp mina tankar. In till stan och leverera en baklucka och sen en kort vandring på stan-stan.
Igår på eftermiddagen gjordes det armband. Jag hade en beställning och Jenkan ville göra ett till sig själv. Är riktigt nöjd med resultatet så jag kanske behåller det själv......eller??? Nej då Sabina det är ditt ;) Skulle bara skoja lite.
Tillbaka till idag. Inget spännande har hänt utan jag har tillbringat största delen av dagen i soffan med korta pauser för att kasta in en ny maskin tvätt. Hämtat och lämnat barn så klart. Och fixat ihop en matlåda till Linus som hade träning direkt efter skolan var slut. Det var beställning på toast, drickyoghurt och saft.
Nu är det Linas matkasse vecka och idag var det potatis och purjolöksoppa. Den smakade mycket mycket godare än broccolisoppan vi åt för ett tag sen men jag hävdar fortfarande att soppa passar till lunch inte tilll middag. Däremot var det en god vitkålsallad som vi skulle äta till och den var supergod. Gjorde sallad på ett kilo vitkål och det skulle räcka till två middagar men det blev slut i bunken.
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund innan jag släcker lampan. I morgon väntar nya äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0