Äntligen

Idag har vi fått tillbaka vår andra bil. Det var så skönt när jag insåg att den var klar nu på eftermiddagen. Nu kan jag sluta med att leka taxi flera gånger om dagen. Hämta där och lämna här, skjutsa hit och skjutsa dit. Runt, runt i hela byn. Nej nu var jag väl lite orättvis men det har känts så i några veckor nu.
På dagen var jag till stan med mamma. Fick lite handlat på bland annat Rusta. Dom har jättefina kuddar där som jag tittat på länge så vi får väl se om eller när jag slår till på dom. Jag fick hem lite schampo och tvål därifrån, alltid nåt. Kuddarna får jag ta en annan gång.
Har förresten en fotoidé på gång så vi får väl se när jag tänker ta tag i den.

Nu till sängen för i morgon är en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0