Oscar Linnros

Igår var det sista gången på kören och fast Robin fyllde år ville jag gå iväg och sjunga lite. Höstens gästartist skulle komma dit så det var riktigt roligt. Jag var tvungen att googla fram Oscar så jag fick ett ansikte på honom. Pinsamt jag vet men vad skulle jag göra då. Hans låtar har jag hört massa gånger men kunde inte få fram hur han såg ut. Det som förvånade mig när han kom in var att han var så himla kort. Men snygg som tusan :) Det var så roligt för han var lite sen och då skyllde han på mamman för Oscar själv har inget körkort så hon hade skjutsat dit honom. Vilket fall så var det skitkul att sjunga med honom och så klart var kameran med så jag fick lite bilder och en film.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0