Magnus Carlsson bilder

Den bästa konserten jag varit på på länge. Det var lite olyckligt för jag hade tagit fel på tid visade det sig när vi var framme vid kyrkan. Jag trodde att det började klockan 19 och åkte därefter. När vi var framme tittade jag på biljetterna och där stod det 20:00. Ojdå och vi som var där väldigt mycket för tidigt. Men väntar man på något gott heter det ju........ Det blev en väldigt låååång pratstund innan vi gick och ställde oss i kön som började bli lite lagom lång. Vintern har ju inte varit så kall så jag har inte fått användning av min nya tjocka vinterjacka men just då den kvällen önskade jag att jag haft den på mig. Det blev bara en halvtimmes väntan ute i kylan men det var en jättekall väntan. Vi fick en perfekt plats på rad fyra eller var det fem. Jaja men det var superbra i alla fall. Jag hoppas att Änglarnas Tid kommer till en kyrka nära mig julen 2012 för då åker jag igen och lyssnar på den bästa av dom bästa.
Tack för sällskapet och i vår hoppas jag det blir en tur på böljan blå också.

 



Kommentarer
Postat av: Sabina

Räkna med rese sällskap i form av mig. Både konsert och båtresa, kan väl inte bli bättre??!!

2011-12-29 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0