Julbord

Äntligen skulle jag få mitt första julbord för det här året. Patrik hade bokat på Scandic och där har vi varit många gånger och aldrig blivit besvikna. Först var det lite glöggmys hemma hos Mattias och Mikaela. Dit kom även Andreas och Sophie. Vi hade en himla trevlig stund både i Bjk och inne i stan. Supergott julbord förutom att potatisen inte var skalad vilket jag tycker var en katastrof. Mätta och belåtna åkte jag, Patrik, Mattias och Mikaela till Fyrishov och tittade på Storvreta som för dagen mötte Tyresö Trollbäcken. Det var en match som inte var särskilt spännande och jag fick även idag plats nere vid sargen. Lite tokigt att lämna dom andra uppe på läktaren men vad gör man inte för fansen. Det är väldigt kul att mina bilder blir så uppskattade på bloggen för Storvretas innebandyherrar. Det slutade med en vinst och då är det extra roligt att lägga ut bilderna.
Väl hemma igen packade vi upp tv´n och när vi satt där fick vi besök av Mattias och Mikaela. Lite kaffe och pepparkakor bjöds det på. Vi satt i soffan som sju tokar med 3D-brillor på och tittade på en barnfilm. Hahaha det var en syn för gudarna det........
Tack alla för dagen och kvällen igår.

Den som vill se bilderna från Storvretamatchen kan gå in på:
http://blogg.innebandymagazinet.se/ornbloggen/2011/12/18/da-ar-vi-med-igen/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0