Gott Nytt År

Jag har just satt in potatis i ugnen. Bakad potatis ska det bli till köttet med massa goda såser. Och så klart ska vi börja med en förrätt. Det bestämdes enhälligt att det skulle vara toast skagen. Det blir lungt firande här ute på landet. God mat och dryck och sen raketer till senare. Vi får se hur länge vi orkar vänta på smällandet. Barnen är ju så stora nu att dom orkar vänta till tolv men det ska ju vara lite tålamod också. Det är inte säkert att vi vill vänta. Då får vi väl tjuvstarta. Vi var just ut och provsmällde en. Jag måste ju försöka fånga i alla fall en med kameran också. Jag lyckades men det blev inte jättelyckat. Vi har inte så stort paket med pangare så det gäller att jag får till det bättre än så här fortare än fortast.

Jag vill önska GOTT NYTT ÅR till alla som är in och läser det här. Hoppas på ett fortsatt bra 2012. Med nya utmaningar och nya åtagande.
KRAMAR TILL ALLA <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR till dig och familjen! Hoppas vi kommer iväg på något roligt under våren. Tycker det är dags för det!!!!!

2011-12-31 @ 17:14:21
Postat av: Veronica

Tack!

Jag följer gärna med på något roligt under våren men det vore kul att veta vem jag ska gå med :)

Ha det gott

2011-12-31 @ 19:29:23
Postat av: Emma

Gott nytt år önskar familjen Hylvander!!

2011-12-31 @ 23:39:13
Postat av: Sabina

Det är jag som är den anonyma, som vill ut på något kul i vår!!!

2011-12-31 @ 23:46:20
Postat av: Veronica

Tack detsamma till er Emma.

Kramar

2012-01-01 @ 00:37:08
URL: http://photobypyzen.com
Postat av: Veronica

Haha Sabina, jag som tyckte det var lite spännande med ett anonymt inlägg.

Så klart vi hittar på något i vår. Hade inte räknat med något annat :)

GOTT NYTT ÅR till fam Åkerman/Mattsson

2012-01-01 @ 00:43:40
URL: http://photobypyzen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0