Linköping

Har haft en jobbig med rolig helg. I slutet på veckan kände halsen av sig mer och mer. Lite orolig blev jag eftersom jag skulle åka till Linköping på lördagen för att fotografera. Fredag kvällen tillbringades mest sovande i soffan innan jag klev i säng. På lördagen var det att kliva upp med tuppen och in till stan för att ta tåget mot okänt mål. Dom som jag skulle fotografera mötte upp mig vid tåget och sen var det full fart hela dagen med klädbyten och platsbyten. En rolig spännande dag blev det och jag blev en erfarenhet rikare. Bilder får jag inte lägga ut förrän paret har godkänt dom och det respekterar jag. Har jag tur får jag lägga ut ett litet smakprov inom kort. Men först ska jag gå igenom bilderna och kanske behövs det lite redigering också.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Svar: "Annandagen - den sista dagen" heter den! Du hittar den här: http://www.bokus.com/bok/9789186690342/annandagen-den-sista-dagen/



Kram/E

2011-08-29 @ 09:05:02
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0