Kantareller

Jag har haft det en lugn och fin helg i stugan tillsammans med hela familjen. På lördagen bara öste regnet ner men idag har det varit desto finare. Vi tog verkligen sovmorgon båda dagarna och njöt av ledigheten. Det blev lite för tråkigt igår men det gick bra i alla fall. En tid av dagen roade vi oss med att montera ihop nya bordet som vi ska ha på altanen under taket. Det blev jättefint så nu ska jag bara fundera på om vi ska ha dynor till stolarna eller om vi kör utan. Jag har hittat ett par fina röda inne i stan som jag är sugen på.
Idag vaknade vi av strålande sol. Efter gräsmatteklippningen kunde jag lura med mig Patrik och Jennifer till skogen för att titta om det fanns svamp. Vi hittade bra mycket gula kantareller och sen har även trattisarna börjat komma fram.
Till middag blev det tacos. Efter middagen åkte jag iväg till Sofia och lämnade över bilderna som jag var och fotograferade på henne och hela familjen för några veckor sen. Dom bor i ett stort mysigt hus ute på landet och det var där vi var och fotade också. Fina slingrande grusvägar och stora åkrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0