Tupperware

Sitter i soffan och vilar efter en bra kväll. Det blev ett gäng tjejer som kom hit i alla fall. Det var en del nytt som visades och en del gamla saker som hade gjorts om till det bättre. Min tårtbox som jag ville ha hade gått ur sortimentet men duktiga Sandra hade snokat rätt på en hemma hos en kollega som inte ville ha sin kvar. Den var ny men hade fungerat som demo. Jag blev så himla glad :) Jättefina värdinnegåvor var det också och eftersom det blev en bra försäljning så var det extra gåvor som jag fick välja bland.
Tack Sandra för att du kom hit och tack alla som tog sig tid att komma hem till mig.
Bokade ett till också och det är den 19 oktober i fall det är någon som känner för att titta på lite tupperwareprylar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0