Man ska ha hus.......

......bil.
Jag har städat och fejat ur mammas och pappas husbil idag. Vi ska ta den ut på en tur. Och med tanke på deras lilla busfrö så vill jag inte råka ut för en nysattack i natt när jag sover. Jag har i alla fall gjort det bästa jag kan och dammsugit och skurat. Den är nu färdigpackad och redo för att åka ut till Rimbo där vi ska fiska kräftor. Jag hoppas vi får ett litet gäng men man vet aldrig. Patriks kusinbarn hade fiskat för fyra dagar sen och hade fått upp sju stycken. Men får vi det så har vi alla fall en varsin att tugga på. Jag ska se till att jag får den med dom största klorna. Moahaha.
Fortsättning följer...........

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

det går väl åt några för hyra av husbilen också!!

2011-08-12 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0