Finbesök

Jag tröttnade på att sitta ensam i stugan medan killarna var hemma och jobbade och Jennifer var ute och cyklade. Åkte därför hem i tisdags när jag hade målat färdigt det jag kunde göra. Nu måste Patrik skruva upp locken på väggen innan jag kan måla det sista. Sen ska vi ta tag i insidan och bestämma oss hur det ska se ut där. Antingen tar vi en lite smidigare finare panel eller så gör vi samma som på utsidan. Vi har virke hemma för att göra samma som runt hela huset men frågan är om det blir för grovt, det är ju ändå insidan på väggen.
På förmiddagen alldeles för tidigt för det är ju faktiskt sommarlov var vi in till stan. Robin hade tid på tandregleringen. Det var byte av gummibanden som var på gång. I september har han haft den i 2 år och det var den tiden som det skulle ta att få ordning på tänderna. Än har dom inte sagt något om en sluttid men det kommer väl så småningom. Innan vi kom hem stannade vi till på Willys och handlade inför dagen och kvällen. Vi väntade besök.  Vi hann hem och greja lite innan Sabina och barnen dök upp. Det tog inte många sekunder innan alla barn låg och plaskade i poolen. Vi mammor satt och övervakade det hela med en varsin kopp kaffe vid poolkanten. När det blev middagsdags kom Freddan också hit och hela gänget åt middag. Barnen hoppade upp och ner i poolen flera gånger så jag tror inte badkläderna hann bli torra mellan gångerna. I morgon blir det till att packa lite för då åker vi alla upp till stugan. På lördag är det styrelsemöte som Patrik måste gå på sen ska vi väl njuta lite av ledigheten också. Snart sätter allvaret igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0