Bröllop

Åh vad härligt det är med bröllop. Jag önskar det var några bröllop per år som man fick gå på och kanske får möjligheten att fota. Förra året var det Fredrik och Emmas bröllp som jag hade tillfälle att sitta med bilderna om och om igen. Den här sommaren var det Carina och Anders om jag fick var med på. Naturligtvis har jag varit med på fler bröllop och så klart fotat men inte som fotograf utan då mer som gäst. Gäst var jag ju i allra största grad på Fredriks bröllop men en uppgift var ju att fota deras stora dag. Det känns lite vemodigt att bilderna är klara för leverans till årets brudpar. Jag har suttit och tittat på bilderna kväll efter kväll och bara njutit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0