Barbados

Nu är jobbet avklarat för den här veckan. Jag har städat och fejat varje dag för att förbereda så att allt är klart när barngrupperna kommer igång igen. Det blev lite tokigt i början på veckan vilket gjorde att jag blev själv i hela huset. Lite tyst och tråkigt var det men jag har ändå haft det bra. Jag har haft disco och poppat Barbados nya skiva "Efterlyst" för fullt i köket. Den är väldigt bra och påminner lite om när Magnus sjöng med killarna. Den rekommenderas starkt.
Efter middagen var vi in till stan för att handla lite mat. Det blev en liten tur runt på Gränby också. Skulle köpa byxor men hittade inga så det får jag ta en dag när jag blir själv och inte har någon som sitter och väntar på mig. I morgon är det fredag igen och jag ser fram emot helgen med lite vila och SOVMORGON.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0